joi, 26 august 2010

Pă bune!

Deci, pă bune de nu vroiam să scriu ceva marfă azi, și aveam și o idee bună, și găsisem și câteva clipuri geniale să ne râdem împreună și aveam o melodie bestială de pus la rubrica Listening to.. și aveam și chef de scris plus timp din belșug. :X

Dar apoi am realizat că mai am câteva questuri de făcut, și câteva achievments de unlocked. Nu mai aduc vorba de atâtea bloguri marfă pe care le-am devorat din scoarță în scoarță astăzi iar nu în ultimul rând.... azi mi-a mers vplayul mai bine ca niciodată, și m-am uitat și eu „ca omu” la Scrubs toată ziua și la Heroes în prealabil. Și prin postul ăsta care nici măcar post nu se poate numi vă anunț că o să scriu în curând...când nu o să mai meargă vplayul din nou :D



Și uite și o melodie marfă ca să nu vă sinucideți în așteptare..




(aș mai scrie eu că acum nu mai am chef să mă uit la porcării americănești dar ... lasă )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu