sâmbătă, 4 septembrie 2010

Jurnalul unui bugetar

A mai trecut o zi de muncă, a mai trecut o zi aproape gratuită din partea statului. Veștile bune nu întârzie să apară totuși, se pare că ni se vor ieftini salariile, deci cred că e de bine. Nu că aș fi învățat eu prea multă carte în cele 2 facultăți pe care le-am făcut, dar îmi place să am încredere în dom' Băsescu, că zâmbește fain.Oricum, toată lumea știe că politica e o curvă, așa că nu mă îngrijorez. Azi, în pauza de masă am fost printre altele și la pescuit. Am prins cina din seara asta, așa că nu mai trebuie să mănânc iaurt cu pâine ca săptămâna trecută. Îmi plac schimbările ăstea. Cred că ar fi foarte bine dacă aș merge în fiecare zi la pescuit: și pot să fac asta chiar în pauză, după ce mă uit la film și înainte să trag un pui de somn. În ultimul timp ne-au făcut pauzele un pic mai mari, s-au gândit ei că dacă adaugă încă 2 ore în care nu ne plătesc mai fac niște economie; eu nu văd mari diferențe dar șefu' zice că deja avem bani la buget și în curând o să revenim la cum erau lucrurile înainte. Și cum să nu îl cred eu pe șefu' că doar e PDL-ist și zâmbește frumos ca Băsescu.
Am învățat săptămâna asta și cum să captez apa de ploaie pe balcon. A fost o adevărată binecuvântare să avem apă din nou, mai ales că nici eu nici nevastă-mea nu ne mai spălasem pe dinți de vreo 4 săptămâni de când ne-au debranșat ăștia garsoniera. Ăla mic a avut mai mult noroc ca noi că a apucat să se ducă la bunică-sa chiar cu câteva ore înainte să o debranșeze și pe ea. Mă gândeam pe viitor să mă apuc de ceva mai productiv, cum ar fi oieritul, sau tâmplăria. Deja am găsit pe ebay niște oi numai bune de muls. Nu e cine știe ce, dar măcar o să avem mâncare, nu ca acum...
Mă gândeam azi că mai e un pic și începe școala, ăla mic cred că iar o să vrea creion....caiet nu-i mai iau că i-am luat anul trecut unu. Oricum nu avem bani de cărți și profesorii nu mai intră la ore, da' îl trimit oricum la școală că el e viitoru acestei țări.... Și lu' dom' Băsescu am văzut că îi plac copiii; deși lumea e rea și zice că l-a lovit p-ăla, eu zic că palma aia nu e nimic față de ce ne-a făcut el noua.
Oricum, acum e târziu și începe să se întunece, așa că în curând n-o să mai am lumină să scriu. Zic asta în încheiere ca o notă pentru mai târziu, că totuși nu contează cât e de rău, că va fi și mai rău. Asta dacă nu mai vin încă odată rușii să mai facă o revoluție pentru noi, atunci ar fi chiar de căcat....





Listening to: Taxi - E criză!

2 comentarii: