joi, 24 iunie 2010

AȘA, DE-NCĂLZIRE

Duuude!!...sunt atât de plictisit încât mi-am făcut blog băăă...
Cam așa încep aproape toate blogurile adolescenților supărați că părinții nu le mai dau bani după ultima beție(wasn't me!). Defapt nu am o temă anume despre care vreau să scriu dar vreau sa bat câmpii pe aici în speranța că o să-mi iasă un prim-post acceptabil. Și până să trec la următorul paragraf vă rog să remarcați faptul că scriu cu diacritice, deci o să dureze în jur de 2 ore până termin de scris căcatul ăsta.
Nu am idee despre ce aș putea să scriu pentru că îmi trec prin minte cele mai mizerabile subiecte acum așa că o să vorbesc fix despre motivul pentru care scriu eu asta acum în loc să fiu la grătar și sa mă bălăcesc în piscină cu o blondă lângă mine (bere blondă bineînțeles că în femei nu mai merită să ai încredere în vremurile astea).
Păi să încep cu începutul, zic, am în jur de 17 ani, vârsta la care omu' ar cam vrea el sa facă multe, începând de la a-și lua un job de vară până la a cuceri lumea cu ajutorul unor hamsteri mutanți (d-ăia ca în southpark, hî hî hî!). Dar eu am încercat asta săptămâna trecută, așa că săptămâna asta ar fi mers un grătar, că doar, să ne umplem și noi burțile cu niște carne de porc mort și ne-am gândit noi cum că ce marfă ar fi să ane anunțăm și prietenii că doar așa puțini n-ar haz! Bă și i-am anunțat mă, bă și toți au fost mega încântați de idee mă că doar e vară și ar cam fi cazul. Bă și mama lor de nori au auzit ei că e party mare, mare și bineînțeles că s-au ofticat că nu le-a dat nimeni SMS și au venit frate pe neașteptate că cică n-aveau credit să ne anunțe! Da au venit și ca mârlanii cu câteva ore înainte așa că am spart că nu ne place dă ei că aștia se-mbată și fac urât de tot. Și ne-am gândit noi că hai s-o lăsăm pe altă zi că e nasol azi , așa că ne-am consolat cu o cafea p-în centru așa de umplutură.
Amu, io m-am plictisit de scris că, nu e chiar vocația mea, dar mi-am amintit că îi datoram cuiva un post după un pariu pierdut acum ceva timp, și dacă te așteptai să scriu ceva intelectual și profund, nu sunt persoana potrivită pentru tine....Ăăăăă, eventual lăsați și voi un comment p-acolo pă undeva cu ce am greșit sau cu ce ar trebui să scriu că sunt cam paralel cu subiectele ăstea noi și nu uita că în fiecare minut sunt încărcate 24 de ore de filmulețe pe youtube!



Listening to: Liquido - Narcotic






AAA...și să nu ieșiți diseară din casă ca e nasol că cică sunt sânzienele (nu stiu de ce, da' mi-a zis mama si mi se pare amuzant LOL)

11 comentarii:

  1. ba hai ca e tare postul... e prea bun pt incalzire:))

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Too long,didn't read type of post.
    2.Esti gay.
    3.Bine ca ai adaugat optiunea de Anonim,inainte iti trebuiau conturi la porcarii pe care nu le foloseste nimeni.
    4.WordPress e mai bun.
    6.Esti homo.
    7.In Romania,gay-ii fac glume gay.In Rusia Sovietica,glumele gay fac gay :D.
    8.N-ai observat ca am sarit peste 5.
    9.?????????????????????
    10.Profit !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine esti,ba,Anonim ? Numai eu sunt Anonim.
    @Gay:happens,nu happends.
    Daca nu faci post cu 2 girls 1 cup,esti un fraier.

    RăspundețiȘtergere
  4. On a side note,check this out.
    http://www.youtube.com/watch?v=2fK1WBrezYE&feature=email

    ~We do not forgive.We do not forget.We are legion,for we are many.We are anonymous.

    RăspundețiȘtergere
  5. pe langa interesanta cearta disputata mai sus, felicitari!
    si bun venit>:D<
    ps:wasn't me either!

    RăspundețiȘtergere
  6. hai ma ca poate ma re apuc sa scriu si eu, akm am mai mult timp:D

    RăspundețiȘtergere
  7. sper sa te reapuci si poate dai si urmarire blogș)

    RăspundețiȘtergere