vineri, 25 iunie 2010

Planoristu' lu' pește

Listening to: Lady GaGa - Alejandro (are 46 dă mii de views trilu băăă; should i be worried?)


Așa copii, după cum v-am zâs o să încerc sa ma țin de treaba asta cu blogăreala. Și e fain că am primit multe favoruri sexuale în urma primului post și de două ori mai multe înjurături...ceea ce e bine, CRED. Și nuștu cu ce să încep acum să povestesc despre ziua de astăzi că am făcut atâtea lucruri marfă că până și Dan Diaconescu m-ar invidia.
Păi nu aș vrea să vă plictisesc cu detalii nasoale (nu mi-a sunat ceasul de dimineața) dar vreau sa va zic că a meritat să mă trezesc la 7 dimineața. Și asta pentru că astăzi Mi-am luat zborul. La propriu (pilot-planorist elev). Și știu că va doare în anus, dar și pe mine mă doare de voi și trebuie să mă laud.
Aoleu, brusc mi-am amintit că in 12 minute începe (the one and only) Spartacus și toată lumea știe că ăla micu nu pierde niciodată un episod din Spartacus doar ca să scrie pe blog nimic.
Și pentru că nu îmi place să las treaba neterminată o să vă mai zic și că poșta română suge! (comanda livrată în 2 zile pă mă-sa) și vă mai zic și că e marfă să dansezi zumba în centrul orașului (știu că majoritatea nu aveți idee ce-i aia zumba). În rest, doar rutina zilnică, bere-șaorma-bere-sexcuangelinajolie.
Hai că a început chestia aia, vă puuuup măăăăh, staați! nuh aplaudați măăăh (Florin Piersic style) și promit că urmatorul post o să fie mai de Doamne-ajută.





PS: dacă găsiți și voi greșeli de scriere prin post nu fiți timizi sa le expuneți ca eu nu ma obosesc sa citesc chestia asta de 2 ori :D

11 comentarii:

  1. 1.Congratulations ! Ai fost promovat de la gay novice la homosexual veritabil.Enjoy your new rank.
    2.Gay.
    3.Homo.
    4.Queer.
    5.Post-ul are multe greseli gramaticale.
    6.In Rusia Sovietica...nevermind.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place comentariul anonimului de deasupra mea.
    e atat de fain sa fii anonimul de sub.
    sa vad daca ai sa ghicesti de la cine e asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ma doaree maaaa in anus maaaaaaaaa
    felicitari
    maaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  4. ps: de ce sa iti fie atat de jena incat sa postezi cu anonim? :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. teo, sincer nu stiu...dar poate fi din cauza ca AM UN COLEG DE BANCA GAAAAY

    RăspundețiȘtergere
  6. TACI,CA INCA MAI TIN MINTE CUM MA PIPAIAI PE CUR.

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))) stiu despre ce vbesti:))) era all about my birthday:))inclusiv shaorma suc bere=)) dar care era angelinajolie dintre mine si alexaa=))?? in fne..si stiu si de psta romana:)) ...nevermind >:d< :* am ratat spartacus :)):-j

    RăspundețiȘtergere
  8. mereu mi-am dorit un best friend gay.
    te las si de data asta sa ghicesti cine sunt.

    RăspundețiȘtergere
  9. "Păi nu aș vrea să vă plictisesc cu detalii nasoale" da cum ar fi ziua mea :))
    Nu mai zic nimic de blogul tau (stai chill ca nu e de rau), dar nu merita sa mai spun nimic.
    Ceaules

    andreea

    RăspundețiȘtergere