sâmbătă, 26 iunie 2010

La ordinea zilei

Listening to: vița de vie - un om c-o chitară




Nu suntem făcuți pentru asta....mă refer desigur la trezitul la ora 5 jumate dimineața! Parcă întreaga natură ar vrea ca noi să nu fim treji la ora aia. Nici măcar autobuzele nu circulă, și atunci când nici măcar autobuzele nu circulă ori e grevă la Girexim ori e nasol rău de tot. Și a fost nasol rău de tot. Am fost lătrat de câini, am înghețat de frig, s-a format roua pe mine și era să pierd și maxi-taxiul până la aerodrom...Am impresia că pe undeva pe lângă casa mea am văzut și un spiriduș gol care alerga cu o căciulă verde pe cap
Înțeleg termenul de persoană matinală, chiar sunt una dintre ele și îmi place să beau câte o cafea dimineața holbându-mă la reflexia soarelui pe blocuri dar nici în halul ăsta.
Și ce m-a făcut să zâmbesc la ora aia a fost o duduie care stătea de zor într-un coafor pe lângă care am trecut și se chinuia săraca coafeză să-i calmeze bestia din păr, drept pentru care, revin la teza mea de acum vreo 2 zile În care afirmam că femeile sunt o rasă de masochiste! Pentru că dacă te trezești la 5 dimineața ca să te coafezi pentru nuș-ce botez/nuntă/înmormântare/bar mitzvan și mai și știi că o să transpiri ca vaca în biserică și se alege praful de strădania ta, atunci chestia asta mi se pare masochism.
Ar mai fi de discutat și problema twilight, de ce vă place?! Nu e amuzant! Nu e romantic! nu e nici măcar realist! toate visați să fiți salvate de un vampir care suge sângele unei căprioare cu HIV? Și nu vi se pare că ați uitat nimic? ce s-a întâmplat cu vampirii ăia marfă care dormeau in sicrie și se transformau în lilieci la miezul nopții?!...de câte ori e menționat Vlad Țepeș în filmul/cartea aia?...ăla era un vampir marfă. Și ultima chestie care mi se pare de-a dreptul ridicolă, cum poți să strălucești la lumină?!?! e absurd! e ridicol! nici măcar nu e înfricoșător. Adică e ca și cum Bram Stoker a violat-o în cur pe Stephenie Meyer după care a lăsat-o să scrie prostia aia doar ca să nu spună nimănui ce s-a întâmplat. Cel puțin asta e părerea mea.
În rest, toate bune și frumoase, ar mai fi 1001 de probleme de discutat dar nu cred că v-ați dori să auziți aberațiile mele misogine, cam atât pentru azi, ne mai vedem când mi se face dor de jupuit pielea de pe niște hamsteri roșcați :*

23 de comentarii:

  1. =))) ai dreptate,probabil asa e,si cel mai rau este k exista un club in america cu blog si toate cele "Clubul mamelor Twilight" sau ceva de genu.Ce aiurea..:)) Apropo..cum arata spiridushu?:>

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Sa vezi ce buttfuck o sa primesti de la fanii Twilight (not me).
    2.SCOATE IN PANA MEA CHESTIA CU CAPTCHA VERIFICATION (daca stii ce e aia).
    3.YOU ARE GAAAAAAAAAY.

    RăspundețiȘtergere
  3. știu, dar îți spun sincer că m-am pregătit pentru asta și nu îmi pasă, oricum, chestia aia n-o scot fix din cauză că te enervează pe tine...și nu vreau să spameze cineva pe aici

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat,tocmai eram pregatit sa dau o suta de comentarii cu 1 man 1 jar.Fuck.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fan Twilight spune:
    nu nu o sa te buttfuck!:))
    nu, nu visam sa fim salvate de vampiri sugatori de sange...visam sa ne indragostim nebuneste, visam la un baiat perfect, cu freza ravasita, inconjurat un val de mistere, care sa stea o noapte intreaga doar sa ne priveasca. e oldschool, dragostea trece peste orice. Got it?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ^nu^
    femeile care viseaza asta sunt proaste.
    sunt proaste pentru ca nu realizeaza ca asta nu se va intampla niciodata.
    nu zice nimeni sa nu visati, dar macar, fratilor/surorilor, visati la ceva POSIBIL.

    iar daca se trezeste vreouna sa spuna "ah eu am un iubit care face asta" sau "ah eu cunosc pe cineva care face asta si are iubitul perfect"
    atunci e si mai proasta, sau mai bine-zis credula, daca ea chiar are impresia ca tipul ala e sincer, sau chiar o priveste cand doarme.

    te las si de data asta sa ghicesti cine sunt.
    indicii: nu sunt niciodata la calculator :)) [da-mi un buzz daca vezi asta]

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru fiecare fata difera idealul de iubire,deci cred ca e chiar posibil sa-l intalneasca...
    In fine,I'm a boy,da-mi o bisexuala goth si o sa fiu cel mai fericit om de pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sunt fata, idealurile difera, dar e bine sa ramanem cu picioarele pe pamant, totusi :)
    mie da-mi un tip goth care sa nu fie bisexual si sunt la fel de fericita.

    nota: in carti apar mereu numai "iubiti perfecti" si "iubiri perfecte" pt ca sunt scrise de femei :))

    RăspundețiȘtergere
  9. moldoveanca?
    fira-i tu sa fii :))

    vad multe foste, cine e actuala?

    RăspundețiȘtergere
  10. oamenilor deja deveniti ciudati ȘP...dece aproape toata lumea da comment anonim?!?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu dau. Pentru ca nu mi-e rusine sa imi afisez gandurile sub identitatea mea. Si prefer sa fiu proasta decat sa vreau la un tip goth=))

    RăspundețiȘtergere
  12. conteaza sa stie el cine suntem, nu tu. tu pentru mine esti o anonima, indiferent ca iti afisezi numele sau nu. nu esti o celebritate, nu te cunosc, nu-mi pasa de tine.

    RăspundețiȘtergere
  13. 1.si te astepti sa imi fac freza de emo si sa imi tai venele daca nu ma cunosti?
    2.vorbeam cu tine?

    NU.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu postez ca anonim fiindca mi-e "rusine",din contra,sunt chiar mandru de mine si de parerile mele.Anonimitatea este o traditie pe internet,ceva fain,ceva awesome.De cand ma stiu postez sub "nick-ul" asta.
    Autorul stie deja cine sunt.I'm the one who did his mother.

    RăspundețiȘtergere
  15. online drama ish funny :))

    gimmeh popcorn.

    fa-ti-l pe wordpress.

    RăspundețiȘtergere
  16. esti colegul lui de banca. surpriza, si eu stiu cine esti. dar pe-aici se invart mai multi anonimi, asa ca nu ma refeream la tine

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi doresc sa nu fi fost colegul lui :-<.
    Yeah,suntem cam...3 anonimi pana acum.Sau 4.

    RăspundețiȘtergere
  18. Theo,anyway,mai avem doi colegi in afara de Robert si Bogdan =p.
    Si Bogdan,mai baga si tu sarcasm,ca nu degeaba se cheama blogul "sarcasm de voie".

    RăspundețiȘtergere
  19. da, aia doi colegi au venit de la mine din clasa. sunt in clasa cu Vlad Popescu, Raducu si Tibi.Si stiam ca jt3f sta cu chiran si d-aia am intrebat.Bogdan, scuze de mica abatere de la subiect:D

    RăspundețiȘtergere
  20. Aa,esti prietena lui Tibi,cumva ? :-? Scuze daca sunt direct,si Bogdane,fac off-topic cat vreau euuuuuuuuuuuuuuu.

    RăspundețiȘtergere