joi, 1 iulie 2010

D-ale casei :)

Bă și m-am gândit eu că ar fi fain să mai și scriu p-aici.... așa în onoarea unei noi luni în care tocmai am intrat. Și ce altceva să va zic eu vouă decât ce am făcut cam în ultimele 3-4 zile, pentru că nu am făcut numai sex, așa cum s-ar putea gândi unii dintre voi ci am făcut ceva mult mai true: am fost la mamaie XD (trebuie să înțelegeți întâi diferența dintre mamaie și mamaia) E de precizat faptul că am fost prin județul Galați, deci mamaie e cam moldoveancă așa de felul ei, și dacă reușești să ieși din casă fără să te bufnească râsul după revedere primești puncte mana în plus.
M-am întâlnit și cu verișorii, care verișorii lu' ăla micu' sunt foarte de treabă ei așa de felul lor așa că am binevoit să ne râdem împreună pe seama babelor (tot moldovence). Măi și a fost așa de fain, și am văzut oameni pe care nu-i mai văzusem de ani buni, și am văzut și rude care nici nu știam că există și pe care nu le voi mai vedea vreodată și tot așa; știți voi, am făcut toate chestiile alea formale care se fac când te duci la țară și pe care știu că le faci și tu.
Cel mai Über a fost faptul că am dat o tură (ca de, acu ne-am făcut și noi mari și avem mașini cu toții .... toți mai puțin ăla micu': FAIL!) pân' la varămea pân' Bârlad. La întoarcere eu m-am servit cu bere spre deliciul personal în privirile pline de invidie și de sete alor cei ai trei șoferi dă pă lângă mine (lăsați bă băieți ca veniți și voi data viitoare cu taxiul și o sa putem sa bem împreuna; și nici nu a fost chiar asa de bună... a fost chiar mai bună de atât!).
Și cam atât pentru azi la capitolul moldoveni; aș fi vrut eu să scriu mai mult dar ăla micu' nu prea mai are inspirație (nu că până acum ar fi avut da bagă și el câte o scuză d-asta mai plauzibilă ). da las' că totuși n-o să iasă un post atât de scurt că mai umflu eu pe la ultimu' paragraf și nu se prinde lumea (he,he,he). Și apropo de de nimic, sper că n-a observat nimeni că de la jumătatea textului e scris cu alt front. Până data viitoare eu mă duc să mai beau niște bere că doar mi-e sete, și pe voi vă las aici să citiți idioțenia asta, ciaules!



Listening to: the who-my generation

2 comentarii:

  1. 1.Esti moldovean,da-te dreacuuuuuuuuuuuuuuuuu'.
    2.Here's a list of people who care about your post:

    RăspundețiȘtergere
  2. Si de ce ai directionat "beau niste bere" catre porcaria aia ? Trebuia sa bagi "Seether- Beer" ;o.

    RăspundețiȘtergere