marți, 13 iulie 2010

A CÂȘTIGAT SPANIA!

Așa bă copii, știți voi momentele alea în care chiar ai o idee buna mă da vreau să zic d-aia genială, care poate schimba soarta omenirii și poate revoluționa modul în care mâncăm paste și chiar vrei să o spui cuiva și ai pe cineva alături să i-o spui și ești atât de fericit că poți să faci asta și salți de fericire. :X
Ei bine, eu nu am unul din momentele alea, nici măcar pe aproape, dar am avut multe idei bune în săptămâna care a trecut..și am fost întrebat de mai multe persoane dacă eram drogat în momentul în care am scris postul anterior și o declarație simpatică a fost chiar „aș mânca un kilometru din căcatul pe care îl scrii doar ca să văd de unde vine”
Oricum eu scriu chestia asta doar ca să îmi demonstrez mie că nu mi-e lene. Și titlul postului e ăsta pentru că eu țineam cu Olanda :( ..mă duc să mă uit la un film..

2 comentarii:

  1. A castigat ma-ta.A,si scriu mesajul asta de la calculatorul tau,loseeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.

    RăspundețiȘtergere