duminică, 25 iulie 2010

Despre nimic

Amu, no că aș avea eu vreun ceva interesant de povestit sau orice altceva mai interesant decât sistemul digestiv al caprelor dar mă gândeam să mai scriu și eu pe aici în cinstea zilei de Duminică, zi în care mă trezesc direct proporțional cu gradul de alcoolemie pe care l-am avut în seara precedentă. Și mi-a venit mie în minte (acum 15 secunde) să scriu despre mahmureala dar mi-am amintit (acum 5 secunde) că mai sunt unii dintre voi care încă au impresia cum că aș fi un tip simpatic. Deci, subiectul de astăzi este despre Nimic.
Trebuie să începem cu începutul dacă e să vorbim despre asta, pentru că e un subiect delicat extras cu grija din străfundurile anusului pe care îl posed. Deci am făcut eu un mic research și am găsit chestia asta:

NIMIC canci, ciuciu, din față, hoha, ioc, la ochi, mai mult de-o grămadă, măciuci, măciuci în buci, nexam, nici bechi / boacă / bucățică, nici pe dracu / pe naiba, oha, o laie, pielea sulii / pulii, sânge la tavă

bine, asta în dicționarul de argou, dar am hotărât sa păstrez varianta asta pentru ca e mai amuzantă, oricum cuvântul asta nu există în enciclopedyadramatica așa că nici măcar nu știu de ce mă confrunt să încerc să-i dezleg misterul...Nimic, în vastitatea sa poate însemna atâtea lucruri care într-un final se reduc la o mulțime vidă, adică la nimic.
Nimic, poate fi cel mai fericit lucru de pe pământ de zis atunci când te întreabă cineva ce ai pățit într-un accident de circulație sau cel mai trist lucru de pe pământ atunci când cineva te întreabă ce ai făcut la un examen important. Ce mai trebuie menționat despre nimic este cum a apărut el; în încercarea bărbaților de a agăța femeile, încă de acum zeci de mii de ani, acestea se lăsau greu de tot, iar pentru că bărbații tot reluau această neobosită căutare de femei permanent, eșecurile s-au numit NIMIC din simplul motiv că acesta era un cuvânt ușor de pronunțat la beție. (demonstrat științific)
Evident femeile nu vor recunoaște în veci că din vina lor a luat naștere acest cuvânt atât de ilogic și irațional, dar ele știu în străfundurile lor această taină păstrată secretă timp de mii de ani.
Deci, băi băieți, de fiecare dată când nu câștigați NIMIC la pariuri sau de fiecare dată când nu mai aveți NIMIC de băut în fața voastră gândiți-vă că nu este vina voastră și că este vina lor ;). Ar mai fi de explicat și implicarea evreilor în problemă și cum și ei au ajutat la această criză a nimicului bineînțeles denaturând faptele și ascunzând adevărul, dar deja ne afundăm prea mult în problemă și o să am probleme cu băieții cu ochi albaștri (ca pe el) dacă zic mai multe...
Hai că v-am pupat, ne vedem noi zilele astea la o bere ;)


Până atunci, Teleshoping:










Acest post este un pamflet și trebuie tratat ca atare.

7 comentarii: