miercuri, 11 august 2010

PA!

Eu mă duc să mă lăfăi un pic prin țărișoara asta...voi să rămâneți aici și să aveți grijă să nu-mi fure cineva postările și mai ales ... dacă o să cadă blogspotul, vă rog, să-mi dea cineva un beep ca să pot să beau și eu liniștit o bere pentru asta;)

Aaaa...era să uit..dacă aveți drum pe litoral și vedeți un tip urât, îmbrăcat în alb, și cu o șapcă de mariner (d-aia marfă nu d-ailaltă de care au toți gheii) faceți un bine și dați-i o bere ;)


Și apropo...uite un sfârșit alternativ pentru povestioara de aici...tocmai când duba se apropia iar nimeni nu spunea nimic un asteroid a căzut peste orașul Pașcani ștergând totul pe o suprafață de câteva sute de kilometri pătrați....THE END (asta pentru că anumiți oameni s-au arătat nemulțumiți de felul în care s-a terminat prima oară)

6 comentarii:

  1. Ce martalog... şi rudele mele de acolo !?
    =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ieeeei :x. si au murit toti, da?
    daca tot faci un sfarsit alternativ, baga si faza cu desertul...in caz de asteroizi :).

    RăspundețiȘtergere
  3. heii sapca aia de marinar trebuia sa fie la mineee:(((

    dar tu nu nu ...ai fost rau si nu ai vrut sa mi.o lasi mie :))

    :X distractie placuta oricum :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii ca atunci cand te intorci ai de facut ceva, nu ?:))

    RăspundețiȘtergere