sâmbătă, 14 august 2010

Salutări

Yo nigga!....Țin foarte mult să vă salut de aici de unde sunt eu, unde deși nu am internet sau vreun computer eu totuși improvizez doar pentru a fi aproape de voi. Am pus pe unu mai clăpăug să stea cu un fir în mână ca să prindem semnal wi/fi și am improvizat o tastatură din scoici și chiștoace de pe plajă. Space-ul încă e viu și cred că are de gând să își depună icrele pe Alt :-S.
A fost mai greu la începu, dar amu ne-am obișnuit, am început să vânăm politicieni ca să facem rost de carne proaspătă, iar apă stoarcem din palmierii lu nenea Agaton pe care îi iubim și îi cinstim. Reușim să dormim bine în nopțile în care nu suntem de gardă; eu le-am zis să nu stam de gardă că nu-i necesar, dar restul supraviețuitorilor călătoriei cu trenul au spus că e mai bine așa pentru că în caz că vine fiscul să ne mai ceară încă 5% tva putem să fugim repede să ne ascundem pe dig.
Îmi place aici mai ales pentru că sunt fete frumoase.....noaptea......Mâncarea este excepțională..după ce o cureți de nisip, totuși doamna profesoară spune că e curată. A și suflat dânsa peste câteva fructe găsite și dup-aia ni le-a dat să mâncăm. Ea zice că Robert așa a venit de acasă cu bubițele alea pe gât.
O să ne întoarcem în curând înapoi în oraș, fix după ce facem rost de bani de tren, că fetele nu vor să meargă cu nașu...Banii pe care mi i-ați dat i i-am dat unui băiat care a zis că mi-i dă înapoi zilele astea... a zis că se duce până la magazin săi schimbe, dar eu cred că s-a dus la vreun magazin în constanța că în stațiune n-avea să schimbe și probabil s-a pierdut prin orașul ăla mare; săracul de el, sper să fie bine...în rest, copilași, pot să vă transmit decât salutări de pe litoral....Acum trebuie să plec pentru că tipul clăpăug care face rost de Wi/fi a început să se albăstrească la față..ne vedem...sper...



Băi ce marfă e blogspotu ăsta... te lasă să îți publici chestia chiar și după câteva zile după ce ai scris-o :S

2 comentarii: